Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
ISO (International Organization for Standardization - Mezinárodní organizace pro standardizaci) je největším světovým tvůrcem dobrovolných mezinárodních norem. Mezinárodní normy uvádějí současné specifikace produktů, služeb a osvědčených metod, čímž napomáhají zefektivnění průmyslu. Díky tomu, že jsou vytvářeny na základě mezinárodní shody, napomáhají při překonávání překážek v mezinárodním obchodu.
Geometrical product specifications (GPS) — Standard reference temperature for the specification of geometrical and dimensional properties
(Spécification géométrique des produits (GPS) — Température normale de référence pour la spécification des propriétés géométriques et dimensionnelles)
Norma vydána dne 14.6.2022
Vybrané provedení:Information technology - Framework and taxonomy of International Standardized Profiles - Part 1: General principles and documentation framework
Norma vydána dne 29.10.1998
Vybrané provedení:Information technology - Framework and taxonomy of International Standardized Profiles - Part 2: Principles and Taxonomy for OSI Profiles
Norma vydána dne 29.10.1998
Vybrané provedení:Information technology - Framework and taxonomy of International Standardized Profiles - Part 3: Principles and Taxonomy for Open System Environment Profiles
Norma vydána dne 29.10.1998
Vybrané provedení:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for codes of conduct for organizations
(Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives aux codes de conduite des organismes)
Norma vydána dne 16.7.2018
Vybrané provedení:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizations
(Management de la qualité — Satisfaction des clients — Lignes directrices pour le traitement des réclamations dans les organismes)
Norma vydána dne 16.7.2018
Vybrané provedení:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for dispute resolution external to organizations
(Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives a la résolution externe de conflits aux organismes)
Norma vydána dne 16.7.2018
Vybrané provedení:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring
(Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives a la surveillance et au mesurage)
Norma vydána dne 16.7.2018
Vybrané provedení:
Quality management — Guidelines for quality plans
(Management de la qualité — Lignes directrices pour les plans qualité)
Norma vydána dne 20.6.2018
Vybrané provedení:
Quality management — Guidelines for quality management in projects
(Management de la qualité — Lignes directrices pour le management de la qualité dans les projets)
Norma vydána dne 29.11.2017
Vybrané provedení:Poslední aktualizace: 07.10.2024 (Počet položek: 2 349 940)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.