ISO - Mezinárodní organizace pro standardizaci

Normy ISO - Mezinárodní organizace pro standardizaci

ISO (International Organization for Standardization - Mezinárodní organizace pro standardizaci) je největším světovým tvůrcem dobrovolných mezinárodních norem. Mezinárodní normy uvádějí současné specifikace produktů, služeb a osvědčených metod, čímž napomáhají zefektivnění průmyslu. Díky tomu, že jsou vytvářeny na základě mezinárodní shody, napomáhají při překonávání překážek v mezinárodním obchodu.

Zobrazení ceny: bez DPH
Zobrazovaná měna:
Řadit dle:

Upřesnit výběr pro "Normy ISO" dle:    


ISO 1:2016

Geometrical product specifications (GPS) -- Standard reference temperature for the specification of geometrical and dimensional properties
(Spécification géométrique des produits (GPS) -- Température normale de référence pour la spécification des propriétés géométriques et dimensionnelles)

Norma vydána dne 26.8.2016

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
1 003.50


SKLADEM
ISO/IEC/TR 10000-1-ed.4.0

Information technology -- Framework and taxonomy of International Standardized Profiles -- Part 1: General principles and documentation framework

Norma vydána dne 29.10.1998

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
2 323.80


SKLADEM
ISO/IEC/TR 10000-2-ed.5.0

Information technology -- Framework and taxonomy of International Standardized Profiles -- Part 2: Principles and Taxonomy for OSI Profiles

Norma vydána dne 29.10.1998

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 116.00


SKLADEM
ISO/IEC/TR 10000-3-ed.2.0

Information technology -- Framework and taxonomy of International Standardized Profiles -- Part 3: Principles and Taxonomy for Open System Environment Profiles

Norma vydána dne 29.10.1998

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
1 531.60


SKLADEM
ISO 10001:2007

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for codes of conduct for organizations
(Management de la qualité -- Satisfaction du client -- Lignes directrices relatives aux codes de conduite des organismes)

Norma vydána dne 20.11.2007

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 116.00


SKLADEM
ISO 10002:2014

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for complaints handling in organizations
(Management de la qualité -- Satisfaction des clients -- Lignes directrices pour le traitement des réclamations dans les organismes)

Norma vydána dne 17.7.2014

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 116.00


SKLADEM
ISO 10003:2007

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for dispute resolution external to organizations
(Management de la qualité -- Satisfaction du client -- Lignes directrices relatives a la résolution externe de conflits aux organismes)

Norma vydána dne 20.11.2007

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 644.20


SKLADEM
ISO 10004:2012

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring
(Management de la qualité -- Satisfaction du client -- Lignes directrices relatives a la surveillance et au mesurage)

Norma vydána dne 14.9.2012

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 644.20


SKLADEM
ISO 10005:2005

Quality management systems -- Guidelines for quality plans
(Systemes de management de la qualité -- Lignes directrices pour les plans qualité)

Norma vydána dne 7.6.2005

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 116.00


SKLADEM
ISO 10006:2017

Quality management -- Guidelines for quality management in projects
(Management de la qualité -- Lignes directrices pour le management de la qualité dans les projets)

Norma vydána dne 29.11.2017

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 644.20


SKLADEM

Zobrazen záznam od 1 až 10 z celkem 21251 záznamů.


Potřebujete pomoci?
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací / Rozumím