Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizations
Přeložit název
NORMA vydána dne 16.7.2018
Označení normy: ISO 10002:2018-ed.3.0
Datum vydání normy: 16.7.2018
Kód zboží: NS-854907
Počet stran: 31
Přibližná hmotnost: 93 g (0.21 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy ISO
Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 04.02.2025 (Počet položek: 2 223 548)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.