BS - Britské národní normy - strana 3

Normy BS - Britské národní normy - strana 3

BSi - Společnost BSI British Standards je národním standardizačním úřadem Spojeného království (NSB) a jako taková byla i první na světě. Zastupuje ekonomické a společenské zájmy Spojeného království ve všech evropských a mezinárodních standardizačních organizacích i v rámci vývoje řešení podnikových informací pro britské organizace všech velikostí a oborů. Společnost BSI British Standards spolupracuje s výrobním průmyslem a průmyslem služeb, s podniky, s vládami i spotřebiteli tak, aby usnadnila tvorbu britských, evropských i mezinárodních norem. Součást organizace BSI Group, společnost BSI British Standards, úzce spolupracuje s vládou Spojeného královtsví, zejména skrze Oddělení pro inovace, univerzity a dovednosti (DIUS).

Zobrazení ceny: bez DPH
Zobrazovaná měna:
Řadit dle:

Upřesnit výběr pro "Normy BS - strana 3" dle:    


BS IEC 1000-5-4:1996

Electromagnetic compatibility (EMC). Installation and mitigation guidelines. Immunity to HEMP. Specifications for protective devices against HEMP radiated disturbance. Basic EMC publication.

Norma vydána dne 15.12.1996

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
5 956.30


SKLADEM
BS ISO/IEC TR 10000-1:1995

Information technology. Framework and taxonomy of international standardized profiles. General principles and documentation framework.
(Informační technologie - Základní struktura a taxonomie mezinárodně normalizovaných profilů - Část 1: Obecné principy a základní struktura dokumentace.)

Norma vydána dne 15.8.1997

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
4 294.60


SKLADEM
BS ISO/IEC TR 10000-2:1995

Information technology. Framework and taxonomy of international standardized profiles. Principles and taxonomy for OSI profiles.
(Informační technologie - Základní struktura a taxonomie mezinárodně normalizovaných profilů - Část 2: Principy a taxonomie profilů OSI.)

Norma vydána dne 15.9.1997

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
6 986.40


SKLADEM
BS ISO/IEC TR 10000-3:1995

Information technology. Framework and taxonomy of international standardized profiles. Principles and taxonomy for open system environment profiles.
(Informační technologie - Základní struktura a taxonomie mezinárodně normalizovaných profilů - Část 3: Principy a taxonomie pro profily prostředí otevřených systémů.)

Norma vydána dne 15.10.1997

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
4 294.60


SKLADEM
BS EN 10001:1991

Definition and classification of pig-irons.
(Definice a rozdělení surových želez.)

Norma vydána dne 31.1.1991

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 606.90


SKLADEM
BS ISO 10001:2018

Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for codes of conduct for organizations.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro pravidla chování organizací. )

Norma vydána dne 20.7.2018

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
6 986.40


SKLADEM
BS ISO 10001:2018-TC

Tracked Changes. Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for codes of conduct for organizations.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro pravidla chování organizací. )

Norma vydána dne 26.2.2020

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
9 105.70


SKLADEM
BS EN 100012:1996

Harmonized system of quality assessment for electronic components. Basic specification. X-ray inspection of electronic components.
(Základní specifikace. Rentgenologická kontrola elektronických součástek.)

Norma vydána dne 15.4.1996

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
3 606.90


SKLADEM
BS EN 100014:1992

Harmonized system of quality assessment for electronic components. Basic specification: CECC assessed process average procedure (60% confidence limit).
(Základní specifikace: Postup při posuzování průměru procesu v rámci pravidel CECC (60% konfidenční mez).)

Norma vydána dne 1.10.1992

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
4 294.60


SKLADEM
BS ISO 10002:2018

Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích. )

Norma vydána dne 18.7.2018

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
6 986.40


SKLADEM

Zobrazen záznam od 20 až 30 z celkem 85354 záznamů.


Potřebujete pomoci?


Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.