Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.
Přeložit název
NORMA vydána dne 18.7.2018
Označení normy: BS ISO 10002:2018
Datum vydání normy: 18.7.2018
Kód zboží: NS-853737
Počet stran: 42
Přibližná hmotnost: 126 g (0.28 liber)
Země: Britská technická norma
Kategorie: Technické normy BS
ISBN: 978 0 580 98258 3 Status: Confirmed
Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 13.03.2025 (Počet položek: 2 232 199)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.