Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.
Přeložit název
NORMA vydána dne 18.7.2018
Označení normy: BS ISO 10002:2018
Datum vydání normy: 18.7.2018
Kód zboží: NS-853737
Počet stran: 42
Přibližná hmotnost: 126 g (0.28 liber)
Země: Britská technická norma
Kategorie: Technické normy BS
ISBN: 978 0 580 98258 3 Status: Confirmed
Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.
Poslední aktualizace: 05.02.2025 (Počet položek: 2 224 044)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.