Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
BSi - Společnost BSI British Standards je národním standardizačním úřadem Spojeného království (NSB) a jako taková byla i první na světě. Zastupuje ekonomické a společenské zájmy Spojeného království ve všech evropských a mezinárodních standardizačních organizacích i v rámci vývoje řešení podnikových informací pro britské organizace všech velikostí a oborů. Společnost BSI British Standards spolupracuje s výrobním průmyslem a průmyslem služeb, s podniky, s vládami i spotřebiteli tak, aby usnadnila tvorbu britských, evropských i mezinárodních norem. Součást organizace BSI Group, společnost BSI British Standards, úzce spolupracuje s vládou Spojeného královtsví, zejména skrze Oddělení pro inovace, univerzity a dovednosti (DIUS).
Tracked Changes. Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích. )
Norma vydána dne 31.1.2020
Vybrané provedení:
Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for dispute resolution external to organizations.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace. )
Norma vydána dne 20.7.2018
Vybrané provedení:
Tracked Changes. Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for dispute resolution external to organizations.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace. )
Norma vydána dne 26.2.2020
Vybrané provedení:
Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for monitoring and measuring.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření. )
Norma vydána dne 19.7.2018
Vybrané provedení:
Tracked Changes. Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for monitoring and measuring.
(Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření. )
Norma vydána dne 26.2.2020
Vybrané provedení:
Quality management. Guidelines for quality plans.
(Systémy managementu kvality - Směrnice pro plány kvality.)
Norma vydána dne 21.6.2018
Vybrané provedení:
Tracked Changes. Quality management. Guidelines for quality plans.
(Systémy managementu kvality - Směrnice pro plány kvality.)
Norma vydána dne 31.1.2020
Vybrané provedení:
Quality management. Guidelines for quality management in projects.
(Management kvality - Směrnice pro management kvality v projektech.)
Norma vydána dne 11.12.2017
Vybrané provedení:
Tracked Changes. Quality management. Guidelines for quality management in projects.
(Management kvality - Směrnice pro management kvality v projektech.)
Norma vydána dne 24.2.2020
Vybrané provedení:
Quality management. Guidelines for configuration management.
(Systémy managementu jakosti - Směrnice managementu konfigurace.)
Norma vydána dne 26.4.2017
Vybrané provedení:Poslední aktualizace: 19.12.2024 (Počet položek: 2 216 019)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.