Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
ČSN - je chráněné označení českých národních technických norem.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro pravidla chování organizací.
NEPLATNÁ vydána dne 1.11.2008
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.2.2019
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace.
NEPLATNÁ vydána dne 1.2.2009
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.2.2019
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.
NEPLATNÁ vydána dne 1.6.2013
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.
NEPLATNÁ vydána dne 1.8.2011
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Návod pro transakce elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.1.2023
Vybrané provedení:Management kvality - Návod k pochopení, hodnocení a zlepšování kultury kvality organizace. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.2.2023
Vybrané provedení:Management projektů, programů a portfolií - Kontext a koncepce.
Norma vydána dne 1.10.2021
Vybrané provedení:Návod k managementu projektu.
NEPLATNÁ vydána dne 1.5.2013
Vybrané provedení:Poslední aktualizace: 10.01.2025 (Počet položek: 2 218 439)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.