Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
ČSN - je chráněné označení českých národních technických norem.
Management kvality - Směrnice pro management kompetencí a rozvoj lidí. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.7.2020
Vybrané provedení:Management jakosti - Směrnice pro výcvik.
NEPLATNÁ vydána dne 1.1.2001
Vybrané provedení:Směrnice pro výběr poradců v systému managementu kvality a pro využívání jejich služeb.
Norma vydána dne 1.9.2005
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.2.2019
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.
NEPLATNÁ vydána dne 1.4.2005
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro pravidla chování organizací. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.2.2019
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro pravidla chování organizací.
NEPLATNÁ vydána dne 1.11.2008
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.2.2019
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace.
NEPLATNÁ vydána dne 1.2.2009
Vybrané provedení:Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Norma vydána dne 1.2.2019
Vybrané provedení:Poslední aktualizace: 29.07.2024 (Počet položek: 2 339 192)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.