Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Qualitätsmanagement - Kundinnen- und Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Behandlung von Reklamationen in Organisationen (ISO 10002:2014)
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.3.2016
Označení normy: ÖNORM ISO 10002
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.3.2016
Kód zboží: NS-782414
Počet stran: 32
Přibližná hmotnost: 96 g (0.21 liber)
Země: Rakouská technická norma
Kategorie: Technické normy ÖNORM
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 19.04.2024 (Počet položek: 2 860 954)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.