Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.7.2019
Označení normy: DIN ISO 10002:2019-07
Datum vydání normy: 1.7.2019
Kód zboží: NS-952146
Počet stran: 41
Přibližná hmotnost: 123 g (0.27 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Reklamationsbearbeitung in Organisationen.
Poskytování aktuálních informací o legislativních předpisech vyhlášených ve Sbírce zákonů od roku 1945.
Aktualizace 2x v měsíci !
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 07.05.2025 (Počet položek: 2 198 791)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.