NEPLATNÁ BS ISO 10003:2007 29.2.2008 náhled

BS ISO 10003:2007

Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for dispute resolution external to organizations.

Automaticky přeložený název:

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace.



NORMA vydána dne 29.2.2008


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena7 874.90 bez DPH
7 874.90

Informace o normě:

Označení normy: BS ISO 10003:2007
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 29.2.2008
Kód zboží: NS-108717
Počet stran: 46
Přibližná hmotnost: 138 g (0.30 liber)
Země: Britská technická norma
Kategorie: Technické normy BS

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.