NEPLATNÁ BS ISO 10002:2014 31.8.2014 náhled

BS ISO 10002:2014

Quality management. Customer satisfaction. Guidelines for complaints handling in organizations.

Automaticky přeložený název:

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.



NORMA vydána dne 31.8.2014


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena6 953.10 bez DPH
6 953.10

Informace o normě:

Označení normy: BS ISO 10002:2014
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 31.8.2014
Kód zboží: NS-108716
Počet stran: 40
Přibližná hmotnost: 120 g (0.26 liber)
Země: Britská technická norma
Kategorie: Technické normy BS

Doporučujeme:

Aktualizace technických norem

Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.

Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.