Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Španělské národní normy UNE vydává společnost AENOR, která se věnuje rozvoji národní standardizace a certifikace ve všech průmyslových sektorech i v sektorech služeb. Jejím cílem je přispívat ke zlepšování kvality a konkurenceschopnosti společností a k ochraně životního prostředí.
GESTION DE LA CALIDAD Y ELEMENTOS DE UN SISTEMA DE LA CALIDAD. REGLAS GENERALES
NEPLATNÁ vydána dne 22.12.1987
Vybrané provedení:
QUALITY MANAGEMENT AND QUALITY SYSTEM ELEMENTS. GUIDELINES
(GESTION DE LA CALIDAD Y ELEMENTOS DE UN SISTEMA DE LA CALIDAD. REGLAS GENERALES)
NEPLATNÁ vydána dne 16.4.1990
Vybrané provedení:
GUIDE TO THE DRAWING UP OF QUALITY MANUAL.
(GUIA PARA EL ESTABLECIMIENTO DE UN MANUAL DE LA CALIDAD.)
NEPLATNÁ vydána dne 18.11.1991
Vybrané provedení:
GUIDELINES FOR AUDITING QUALITY SYSTEMS. PART 1: AUDITING.
(REGLAS GENERALES PARA LAS AUDITORIAS DE LOS SISTEMAS DE LA CALIDAD. PARTE 1: AUDITORIAS.)
NEPLATNÁ vydána dne 3.2.1992
Vybrané provedení:
GUIDELINES FOR AUDITING QUALITY SYSTEMS. PART 2: QUALIFICATION CRITERIA FOR AUDITORS.
(REGLAS GENERALES PARA LA AUDITORIA DE LOS SISTEMAS DE LA CALIDAD. PARTE 2: CRITERIOS PARA LA CUALIFICACION DE LOS AUDITORES.)
NEPLATNÁ vydána dne 24.3.1992
Vybrané provedení:
GUIDELINES FOR AUDITING QUALITY SYSTEMS. PART 3: MANAGING AUDIT PROGRAMS.
(REGLAS GENERALES PARA LA AUDITORIA DE LOS SISTEMAS DE LA CALIDAD. PARTE 3: GESTION DE LOS PROGRAMAS DE AUDITORIA.)
NEPLATNÁ vydána dne 24.3.1992
Vybrané provedení:
Guidelines for managing the economics of quality.
(Guía para la gestión de los efectos económicos de la calidad.)
NEPLATNÁ vydána dne 26.1.2000
Vybrané provedení:
Quality management. Guidelines for training.
(Gestión de la calidad. Directrices para la formación.)
NEPLATNÁ vydána dne 25.5.2001
Vybrané provedení:
Quality management systems. Guidelines for quality management in projects
(Sistemas de gestión de la calidad. Directrices para la gestión de la calidad en los proyectos)
NEPLATNÁ vydána dne 31.10.2003
Vybrané provedení:
Complaints management systems. Guide to design and implementation.
(Sistema de gestión de las expresiones de insatisfacción de los clientes. Guía para el diseno y la implantación.)
NEPLATNÁ vydána dne 22.6.2001
Vybrané provedení:Poslední aktualizace: 17.08.2025 (Počet položek: 2 211 709)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.