Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
VDA Standardized Process for Handling Customer Complaints. Contents, Documentation and Explanation. 2nd edition (revised), December 2020
Přeložit název
PUBLIKACE vydána dne 1.12.2020
Označení: VDA Standardized Process for Handling Customer Complaints. Contents, Documentation and Explanation. 2nd edition (revised), December 2020
Přibližná hmotnost: 300 g (0.66 liber)
Datum vydání: 1.12.2020
Země: Německá publikace
Kategorie: Německé publikace
*) U zboží, které není skladem a musí se objednávat u vydavatele, budou započítány i skutečné náklady na dopravné a balné. Jejich výši Vám sdělíme na základě Vašeho dotazu na e-mailu info@normservis.cz, popř. na telefonním čísle +420 566 621 759.
This VDA volume replaces the first issue of the VDA Standardized Process for Handling Customer Complaints of 2009.
This is a general revision that considers the experience and knowledge acquired inter alia in conjunction with the implementation of the VDA Volume – Problem-Solving in 8 Disciplines, etc.
Overall, it is intended to make it easier for automotive manufacturers and suppliers to align themselves with the joint process for handling customer complaints. Accordingly, this VDA volume deals with new technologies, business processes and services which have undergone significant further development since 2009. Supplier portals for communication in companies have also been evolving, and the technical basis for exchanging quality data via QDX is dealt with in a separate VDA volume.
Poslední aktualizace: 22.12.2024 (Počet položek: 2 217 000)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.