Publikace  VDA Lessons Learned - Definition of

VDA Lessons Learned - Definition of "Lessons Learned" in the Automotive Industry. Process description, application tips, and practical examples. 1st edition, November 2018

VDA Lessons Learned - Definition of "Lessons Learned" in the Automotive Industry. Process description, application tips, and practical examples. 1st edition, November 2018

Přeložit název

PUBLIKACE vydána dne 1.11.2018


Jazyk
Provedení
Dostupnostdo 7 pracovních dnů *)
Cena755.00 bez DPH
755.00

Informace o produktu:

Označení: VDA Lessons Learned - Definition of "Lessons Learned" in the Automotive Industry. Process description, application tips, and practical examples. 1st edition, November 2018
Přibližná hmotnost: 300 g (0.66 liber)
Datum vydání: 1.11.2018
Země: Německá publikace
Kategorie: Německé publikace
*) U zboží, které není skladem a musí se objednávat u vydavatele, budou započítány i skutečné náklady na dopravné a balné. Jejich výši Vám sdělíme na základě Vašeho dotazu na e-mailu info@normservis.cz, popř. na telefonním čísle +420 566 621 759.

Anotace textu normy :


Prior to this VDA Volume being issued, there were no uniform definitions of terms relating to the issue of “Lessons Learned” in the automotive industry.
The term “Lessons Learned” is used in requirements of several standards (VDA 6.3, IATF 16949, etc.), without being explained in more detail.
This VDA Volume closes this gap by defining the term “Lessons Learned” and supports companies in targeted implementation of specific minimum requirements.
A uniform understanding and definition of the minimum requirements are necessary to enable experiential knowledge (insights) to be sustainably used to improve a company.
Experiential knowledge contributes to improving employees’ expertise and behavior and thus to continuous optimization of products, processes, and systems. It is essential to take into account both positive and negative experiences and events, for example derived from faults, complaints, or other incidents. The focus is on increasing customer satisfaction.

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.