Publikace  VDA Lessons Learned - Definition von Lessons Learned in der Automobilindustrie, Prozessbeschreibung, Anwendungstipps und Praxisbeispiele, 1. Ausgabe, November 2018 1.11.2018 náhled

VDA Lessons Learned - Definition von Lessons Learned in der Automobilindustrie, Prozessbeschreibung, Anwendungstipps und Praxisbeispiele, 1. Ausgabe, November 2018

VDA Lessons Learned - Definition von Lessons Learned in der Automobilindustrie, Prozessbeschreibung, Anwendungstipps und Praxisbeispiele, 1. Ausgabe, November 2018

Přeložit název

PUBLIKACE vydána dne 1.11.2018


Jazyk
Provedení
Dostupnostdo 7 pracovních dnů *)
Cena758.70 bez DPH
758.70

Informace o produktu:

Označení: VDA Lessons Learned - Definition von Lessons Learned in der Automobilindustrie, Prozessbeschreibung, Anwendungstipps und Praxisbeispiele, 1. Ausgabe, November 2018
Přibližná hmotnost: 300 g (0.66 liber)
Datum vydání: 1.11.2018
Země: Německá publikace
Kategorie: Německé publikace
*) U zboží, které není skladem a musí se objednávat u vydavatele, budou započítány i skutečné náklady na dopravné a balné. Jejich výši Vám sdělíme na základě Vašeho dotazu na e-mailu info@normservis.cz, popř. na telefonním čísle +420 566 621 759.

Anotace textu normy :


Vor Herausgabe dieses VDA Bands existierten keine einheitlichen Begriffsdefinitionen bezüglich der Thematik „Lessons Learned“ in der Automobilindustrie.
Der Begriff „Lessons Learned“ findet sich in einigen Standardanforderungen (VDA 6.3, IATF 16949 etc.), ohne dabei näher spezifiziert zu werden.
Der vorliegende VDA Band schließt diese Lücke durch die Definition des Begriffs „Lessons Learned“ und unterstützt die Unternehmen, konkrete Mindestanforderungen zielgerichtet umzusetzen.
Ein einheitliches Verständnis und eine Definition der Mindestanforderungen sind notwendig, um Erfahrungswissen (Erkenntnisse) nachhaltig zur Verbesserung eines Unternehmens einzusetzen. Erfahrungswissen trägt dazu bei, dass die Kompetenz und das Verhalten der Mitarbeiter verbessert und somit Produkte, Prozesse und Systeme stetig optimiert werden. Zu berücksichtigen sind hierbei sowohl positive als auch negative Erfahrungen und Ereignisse, die beispielsweise aus Störungen, Reklamationen oder anderweitigen Vorfällen abgeleitet werden können. Dabei steht die Erhöhung der Kundenzufriedenheit im Fokus.

Doporučujeme:

EviZak - všechny zákony včetně jejich evidence na jednom místě

Poskytování aktuálních informací o legislativních předpisech vyhlášených ve Sbírce zákonů od roku 1945.
Aktualizace 2x v měsíci !

Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.