Publikace  Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces 1.12.2010 náhled

Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces

Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces



PUBLIKACE vydána dne 1.12.2010


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena448.50 bez DPH
448.50

Informace o produktu:

Označení: Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces
Počet stran: 140
Přibližná hmotnost: 184 g (0.41 liber)
Datum vydání: 1.12.2010
Země: Česká publikace
Kategorie: Kvalita

Anotace textu normy :

Publikace je určena jako ideální předloha při etablování/zlepšování procesu managementu reklamací v organizaci. Je vhodná i jako podklad pro interní výcvik pracovníků podílejících na realizaci tohoto procesu.

Standardizace tohoto procesu a zvláště pak definování společného nástroje předávání dat usnadňuje komunikaci jak dodavateli tak zákazníkovi. Rozšířený a všeobecně známý postup dokumentování zpracování reklamací formou zprávy 8D (8D – report) je z pohledu managementu reklamací dílčí součástí celého procesu.

Odebírejte informace o nově vydaných normách ZDARMA:

Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací / Rozumím