Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces.
PUBLIKACE vydána dne 1.12.2010
Dostupnost | Vyprodáno |
Cena | NA DOTAZ bez DPH |
NA DOTAZ |
Označení: Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces.
Počet stran: 140
Přibližná hmotnost: 184 g (0.41 liber)
Datum vydání: 1.12.2010
Země: Česká publikace
Publikace je určena jako ideální předloha při etablování/zlepšování procesu managementu reklamací v organizaci. Je vhodná i jako podklad pro interní výcvik pracovníků podílejících na realizaci tohoto procesu.
Standardizace tohoto procesu a zvláště pak definování společného nástroje předávání dat usnadňuje komunikaci jak dodavateli tak zákazníkovi. Rozšířený a všeobecně známý postup dokumentování zpracování reklamací formou zprávy 8D (8D – report) je z pohledu managementu reklamací dílčí součástí celého procesu.
Poslední aktualizace: 23.04.2024 (Počet položek: 2 895 375)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.