Publikace  Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces. 1.12.2010 náhled

Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces.

Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces.



PUBLIKACE vydána dne 1.12.2010


DostupnostVyprodáno
CenaNA DOTAZ bez DPH
NA DOTAZ

Informace o produktu:

Označení: Společný management kvality v dodavatelském řetězci - Zajištění kvality v životním cyklu produktu - Standardizovaný reklamační proces.
Počet stran: 140
Přibližná hmotnost: 184 g (0.41 liber)
Datum vydání: 1.12.2010
Země: Česká publikace

Anotace textu normy :

Publikace je určena jako ideální předloha při etablování/zlepšování procesu managementu reklamací v organizaci. Je vhodná i jako podklad pro interní výcvik pracovníků podílejících na realizaci tohoto procesu.

Standardizace tohoto procesu a zvláště pak definování společného nástroje předávání dat usnadňuje komunikaci jak dodavateli tak zákazníkovi. Rozšířený a všeobecně známý postup dokumentování zpracování reklamací formou zprávy 8D (8D – report) je z pohledu managementu reklamací dílčí součástí celého procesu.

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.