Publikace  Společný management kvality v dodavatelském řetězci - 1. vydání. Odbyt a péče o zákazníka. Analýza vadných dílů z provozu 1.8.2010 náhled

Společný management kvality v dodavatelském řetězci - 1. vydání. Odbyt a péče o zákazníka. Analýza vadných dílů z provozu

Společný management kvality v dodavatelském řetězci - 1. vydání. Odbyt a péče o zákazníka. Analýza vadných dílů z provozu



PUBLIKACE vydána dne 1.8.2010


DostupnostVyprodáno
CenaNA DOTAZ bez DPH
NA DOTAZ

Informace o produktu:

Označení: Společný management kvality v dodavatelském řetězci - 1. vydání. Odbyt a péče o zákazníka. Analýza vadných dílů z provozu
Přibližná hmotnost: 93 g (0.21 liber)
Datum vydání: 1.8.2010
Země: Česká publikace

Anotace textu normy :

Cílem tohoto nového standardu je zavedení překrývajícího konceptu pro analýzu vadných dílů pro díly z pole (z provozu). K tomu je nutné zohledňovat základní a podpůrné procesy analýzy vadných dílů stejně jako rozhraní. Obzvláště pro vadné díly, pro které se v procesu nálezu na produktu nenaleznou žádné závady, je popsán metodický postup, aby bylo možné identifikovat příčinu demontáže. K tomuto tématu musí vedle datových analýz proběhnout prověrka celkového procesu (od zákazníka přes prodejce přes OEM až po dodavatele) a/nebo systému.

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.