Publikace  Beuth Pocket; Praxiswörterbuch; Brand valuation Englisch 5.3.2020 náhled

Beuth Pocket; Praxiswörterbuch; Brand valuation Englisch

Beuth Pocket; Praxiswörterbuch; Brand valuation Englisch

Přeložit název

PUBLIKACE vydána dne 5.3.2020


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena401.40 bez DPH
401.40

Informace o produktu:

Označení: Beuth Pocket; Praxiswörterbuch; Brand valuation Englisch
Počet stran: 32
Přibližná hmotnost: 300 g (0.66 liber)
Poznámka: Electronic book text
Datum vydání: 5.3.2020
Země: Německá publikace
Kategorie: Německé publikace

Anotace textu normy :

Eine starke Marke ist ein wichtiger Faktor für den wirtschaftlichen Erfolg eines Unternehmens. Häufig wird sogar der Markenwert statt des Unternehmenswerts genannt. Um das Potenzial voll aus-zuschöpfen, ist eine regelmäßige Bewertung der Markenleistung nach systematischen und objektiven Kriterien unerlässlich. Durch Investitionen, Änderung der Zusammensetzung und des Niveaus der wertsteigernden Elemente, können Marken verbessert werden, um Kunden und anderen Interessengruppen größeren Nutzen und bessere Erfahrungen zu bieten und den Unternehmen, die die Mar-ke nutzen und besitzen, höhere Erträge aus dem Markenwert zu ermöglichen.

Product Type:Electronic book text
ISBN: 9783410298557
Autors:DIN e.V.
Publisher:Beuth Verlag GmbH
Edition:1.
Language:eng

Odebírejte informace o nově vydaných normách ZDARMA:

Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.