Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
DGQ-Band 14-11; Wie zufrieden sind Ihre Kunden?; Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit
Přeložit název
PUBLIKACE vydána dne 11.9.2008
Označení: DGQ-Band 14-11; Wie zufrieden sind Ihre Kunden?; Ermitteln und Bewerten der Kundenzufriedenheit
Počet stran: 188
Přibližná hmotnost: 300 g (0.66 liber)
Poznámka: Paperback / softback, Unsewn / adhesive bound
Datum vydání: 11.9.2008
Země: Německá publikace
Kategorie: Německé publikace
*) U zboží, které není skladem a musí se objednávat u vydavatele, budou započítány i skutečné náklady na dopravné a balné. Jejich výši Vám sdělíme na základě Vašeho dotazu na e-mailu info@normservis.cz, popř. na telefonním čísle +420 566 621 759.
Kundenbindungen und Kundenempfehlungen können als entscheidende Erfolgsfaktoren für kleine und mittlere Unternehmen (KMU) nur auf der Basis einer umfassenden Kundenzufriedenheit gedeihen. Diese lässt sich mit Hilfe eines geeigneten Instrumentariums messen und präzise analysieren. Genau das leistet der vorliegende Band: Als praktischer Leitfaden erschließt er systematisch die Methoden zur Ermittlung der Kundenzufriedenheit und trägt damit zum nachhaltigen Erfolg Ihres Unternehmens bei.
Product Type:Paperback / softback, Unsewn / adhesive bound
ISBN: 9783410320005
Autors:DGQ
Publisher:Beuth Verlag GmbH
Edition:1.
Language:ger
Note:Unit weight: 260 gr, Width: 148 mm, Height: 210 mm
Poslední aktualizace: 21.04.2025 (Počet položek: 2 197 286)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.