Změna UNE-EN ISO 10360-6:2002/AC:2009 29.4.2009 náhled

UNE-EN ISO 10360-6:2002/AC:2009

Geometrical Product Specifications (GPS) - Acceptance and reverification tests for coordinate measuring machines (CMM) - Part 6: Estimation of errors in computing Gaussian associated features (ISO 10360-6:2001/Cor 1:2007)

Automaticky přeložený název:

Geometrické požadavky na výrobky (GPS) - Přejímací a periodické zkoušky souřadnicových měřicích strojů (CMM) - Část 6: Odhad chyb při výpočtu prvků přiřazených metodou nejmenších čtverců.



NORMA vydána dne 29.4.2009


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena24.60 bez DPH
24.60

Informace o normě:

Označení normy: UNE-EN ISO 10360-6:2002/AC:2009
Poznámka: Změna
Datum vydání normy: 29.4.2009
Kód zboží: NS-563173
Počet stran: 7
Přibližná hmotnost: 21 g (0.05 liber)
Země: Španělská technická norma
Kategorie: Technické normy UNE

Tato změna (oprava) patří k této normě:

UNE-EN ISO 10360-6:2002

Geometrical Product Specifications (GPS). Acceptance and reverification tests for coordinate measuring machines (CMM). Part 6: Estimation of errors in computing Gaussian associated features. (ISO 10360-6:2001)
(Geometrické požadavky na výrobky (GPS) - Přejímací a periodické zkoušky souřadnicových měřicích strojů (CMM) - Část 6: Odhad chyb při výpočtu prvků přiřazených metodou nejmenších čtverců.)

Norma vydána dne 20.11.2002

Vybrané provedení:

Zobrazit všechny technické informace
2 112.40


SKLADEM

Odebírejte informace o nově vydaných normách ZDARMA:

Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.