Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Concluding report on an optimised brake rigging for wagons fitted with composite brake blocks (K)
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.7.2011
Označení normy: UIC B126/RP39-1ed.
Datum vydání normy: 1.7.2011
Kód zboží: NS-1190224
Počet stran: 172
Přibližná hmotnost: 547 g (1.21 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy UIC
The use of K blocks results in significantly reduced brake forces, enabling the mechanical brake rigging to be redimensioned. Investigation of this new brake rigging is based on ORE standard drawings of a Y25 bogie and the associated central brake rigging. Work consisted of determining the load spectrum and redesigning/redimensioning all the brake rigging components, from the cylinder lever to the brake block holder. The potential for weight savings represents a key factor in determining whether it is economically viable to develop a 45 kN brake rigging. Following its construction, the 45 kN brake rigging was service-tested. "+ "
Name:Poslední aktualizace: 12.09.2024 (Počet položek: 2 346 316)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.