Norma UIC B126/DT425-1ed. 1.7.2014 náhled

UIC B126/DT425-1ed.

Braking Questions - Comparison of results from braking incident tests (fusible tests) - bench tests and line tests

Přeložit název

NORMA vydána dne 1.7.2014


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena9 126.80 bez DPH
9 126.80

Informace o normě:

Označení normy: UIC B126/DT425-1ed.
Datum vydání normy: 1.7.2014
Kód zboží: NS-1190171
Počet stran: 48
Přibližná hmotnost: 144 g (0.32 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy UIC

Anotace textu normy UIC B126/DT425-1ed. :

In order for composite brake blocks to replace cast iron, as is foreseen by the EU directive on the reduction of noise emissions from rail vehicles, UIC has defined a representative braking-incident bench test and associated acceptance criteria for use during brake-block approvals. To demonstrate that the results of these tests correlate with those achieved in line tests under the same stresses, line tests were conducted on the Siemens test bench in Wildenrath in 2007. The outcome of these tests was that, in terms of the temperatures occurring in the wheel, the "locked brake" bench test in programme A6 of UIC Leaflet 541-4 can be considered representative of the block/wheel pair in line conditions. "+ "

Name:
Fragen des Bremswesens - Vergleich der Ergebnisse aus den Bremsstörungsversuchen (Fusible-Test) am Prüfstand und auf der Strecke| Zum Ersatz von Graugusssohlen durch Verbundstoffsohlen, wie im Rahmen der EU-Richtlinie zur Minderung von Lärmemissionen durch Schienenfahrzeuge vorgesehen, definierte die UIC zur Sohlenzulassung einen repräsentativen Prüfstandversuch für Bremsstörungen sowie zugehörige Akzeptanzkriterien. Zum Nachweis, dass die Ergebnisse dieses Versuchs mit den unter denselben Beanspruchungen auf der Strecke erzielten Ergebnissen übereinstimmen. Wurden im Jahr 2007 Streckenversuche auf dem Prüfring der Fa. Siemens in Wildenrath durchgeführt. Diese ergaben, dass der Prüfstandsversuch für die "Feste Bremse", Programm A6 der UIC-MB Nr. 541-4, hinsichtlich der sich einstellenden Temperaturen im Rad repräsentativ für das Verhalten des Rad-Sohle-Paares auf der Strecke ist.  "+ "

Doporučujeme:

Aktualizace technických norem

Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.

Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.