Norma UIC B12/DT419-1ed. 1.10.2010 náhled

UIC B12/DT419-1ed.

Simulation calculations to ascertain the safe running of wagons fitted with draw bars - 1st interim report: öBB verification

Přeložit název

NORMA vydána dne 1.10.2010


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena4 568.80 bez DPH
4 568.80

Informace o normě:

Označení normy: UIC B12/DT419-1ed.
Datum vydání normy: 1.10.2010
Kód zboží: NS-1190047
Počet stran: 30
Přibližná hmotnost: 90 g (0.20 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy UIC

Anotace textu normy UIC B12/DT419-1ed. :

The running behaviour of coupled wagon units was investigated as part of the project entitled "Defining test conditions for draw bars", with the aim of establishing a test method for draw bars and the requisite test conditions. Simulation calculations were conducted with the intention of demonstrating that the use of wagons coupled together by means of draw bars was operationally possible. In order to compare the SNCF and DB AG calculation programmes used for the investigations, calculations were also executed using data from previously-performed LCF tests. The results of the simulations showed that propelling tests on vehicles with buffers or draw bars could be simulated using the SIMPACK program, and that the multi-body simulation program could be used for variant calculations. "+ "

Name:
Simulationsrechnungen zur Fahrsicherheit von Güterwagen mit Kuppelstangen - 1. Teilbericht: öBB-Verifikation| Mit dem Ziel eine Prüfmethode für Kuppelstangen und die erforderlichen einzuhaltenden Prüfbedingungen zu definieren wurde im Rahmen des Projekts "Definition von Prüfbedingungen für Kuppelstangen" auch das Fahrverhalten von mittels Kuppelstangen verbundener Wageneinheiten untersucht. Mit Simulationsrechnungen soll nachgewiesen werden, dass der Einsatz von mit Kuppelstangen gekuppelten Güterwagen aus fahrtechnischer Sicht möglich ist. Zum Abgleich der für die Untersuchungen verwendeten Rechenprogramme der SNCF und DB AG wurden Rechungen mit den Daten durchgeführter LDK-Versuche mit verwendet. Mit den Ergebnissen der Simulationsrechungen konnte nachgewiesen werden, dass Schiebeversuche von Fahrzeugen mit Puffern oder Kuppelstangen mit dem Rechenprogramm SIMPACK simuliert werden können und das Mehrkörpersimulationsprogramm (MKS) Programm für Variantenrechungen eingesetzt werden kann. "+ "

Doporučujeme:

Aktualizace zákonů

Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.