Norma UIC 776-2-2ed. 1.6.2009 náhled

UIC 776-2-2ed.

Design requirements for rail-bridges based on interaction phenomena between train, track and bridge

Automaticky přeložený název:

Konstrukční požadavky na železničních mostů na základě jevů interakce mezi vlakem, trať a most



NORMA vydána dne 1.6.2009


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena16 367.30 bez DPH
16 367.30

Informace o normě:

Označení normy: UIC 776-2-2ed.
Datum vydání normy: 1.6.2009
Kód zboží: NS-550420
Počet stran: 43
Přibližná hmotnost: 129 g (0.28 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy UIC

Anotace textu normy UIC 776-2-2ed. :


Summary:
ry The procedures for verifying the strength of railway bridges are covered by detailed and comprehensive rules of calculation already in existence. In contrast, serviceability limit states, notably deformation ELS, are described only in network calculation rules or in UIC leaflets. In essence, bridges are deformable structures. These deformations must be controlled all the more accurately as trains travel at high, and very high speeds. The purpose of this leaflet is to specify the design requirements for rail-bridges as regards train/track/bridge interaction phenomena and in particular speed, thereby taking into account bridge resonance phenomena. It outlines the corresponding draft criteria and provides information on the phenomena to be controlled as well as the appropriate procedures for verifying the structures. This leaflet should be used in conjunction with UIC Leaflet 776-1 .

Name:
Anforderungen für die Planung der Eisenbahnbrücken in Bezug auf die dynamischen Wechselwirkungen Fahrzeug - Gleis - Brücke| Zusammenfassung Die Festigkeitskontrollen der Eisenbahnbrücken werden in kompletten, detaillierten Berechnungsregeln beschrieben, die anderweitig vorhanden sind. Dagegen sind die Betriebsgrenzzustände - insbesondere hinsichtlich der Verformung - nur in den Berechnungsregeln der Netze oder in den UIC-Merkblättern beschrieben. Brücken sind verformbare Strukturen. Wenn man hohe und sehr hohe Geschwindigkeiten fährt, müssen die Verformungen umso genauer kontrolliert werden. In diesem Merkblatt sollen die Anforderungen für den Bau von Eisenbahnbrücken im Zusammenhang mit den Wechselwirkungen Fahrzeug-Gleis-Brücke und insbesondere mit der Geschwindigkeit erläutert werden, also unter Berücksichtigung der Resonanzerscheinungen bei Brücken. Es liefert die entsprechenden Projektkriterien und enthält auch Informationen für die zu kontrollierenden Erscheinungen sowie für die Modalitäten der überprüfung der Strukturen, um diese zu berücksichtigen. Dieses Merkblatt ist zusammen mit dem UIC-Merkblatt Nr. 776-1 anzuwenden.

Doporučujeme:

EviZak - všechny zákony včetně jejich evidence na jednom místě

Poskytování aktuálních informací o legislativních předpisech vyhlášených ve Sbírce zákonů od roku 1945.
Aktualizace 2x v měsíci !

Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.