Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Automatic warning of track maintenance gangs
Automaticky přeložený název:
Automatické upozornění na trati gangů na údržbu
NORMA vydána dne 1.6.2002
Označení normy: UIC 730-3-3ed.
Datum vydání normy: 1.6.2002
Kód zboží: NS-550380
Počet stran: 33
Přibližná hmotnost: 99 g (0.22 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy UIC
Summary:
The goal of the leaflet is to specify the requirements for an automatic warning system.
Such a system aims at:
automatic warning of approaching rail vehicles in adequate time, with a high degree of safety, for staff working on or near tracks,
reduction of the staff needed for track-gang warning.
The leaflet is based on Report, Part 1, of the ORE1 A 124 Specialists Committee.
The system consists in an announcement part and a warning part, so designed that each part can operate separately.
The system is specified for operation till 200 km/h.
It is based on a radio transmission in the 160 MHz and 460 MHz frequency ranges.
A system based on the GSM-R frequency range is out of the scope of the present leaflet.
The leaflet is specified in a very detailed way. It includes:
Operating conditions:
for the complete warning system, detector, announcement transmitter, warning centre - including announcement receiver and warning transmitter, warning receiver, warning signal generator,
Safety and reliability requirements,
Technical requirements - including environment and design:
for the complete warning system, detector, announcement transmitter, cables for the announcement transmission line and warning transmission line, centre - including announcement receiver and warning
transmitter, warning receiver with acoustic warning signal, warning receiver with optical warning signals, acoustic warning signal generator, optical warning signal generator and continuous warning
light.
Concepts, definitions, block diagram and warning signal are given in Appendix A.
1.
ORE became ERRI (European Rail Research Institute) in January 1992.
Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 29.07.2024 (Počet položek: 2 339 192)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.