Norma UIC 717-2ed. 1.9.2010 náhled

UIC 717-2ed.

Recommendations for the design of bridges to satisfy track requirements and reduce noise emissions

Automaticky přeložený název:

Doporučení pro navrhování mostů tak, aby splňovaly požadavky na trati a snížení emisí hluku



NORMA vydána dne 1.9.2010


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena4 872.30 bez DPH
4 872.30

Informace o normě:

Označení normy: UIC 717-2ed.
Datum vydání normy: 1.9.2010
Kód zboží: NS-550366
Počet stran: 20
Přibližná hmotnost: 60 g (0.13 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy UIC

Anotace textu normy UIC 717-2ed. :

This leaflet contains relevant guidelines for the design of railway bridges in order to meet traffic requirements, given the need to minimise not only track maintenance work but more importantly track maintenance on bridges and their abutments. The importance of reducing noise levels is also highlighted. The leaflet recommends that bridge design should also allow for longidudinal forces emitted via the rails, and caused by temperature variations or on train braking or again during initial acceleration. Details are also given of the measures to be adopted as regards: the thickness of ballast under sleepers; the enclosure of ballasted bridge decks. The appendices to the leaflet provide examples of ballasted-track laying on concrete or steel bridges, complete with recommended dimensional values.

Name:
Empfehlungen für die Konstruktion von Brücken unter Berücksichtigung oberbautechnischer Anforderungen und zur Abminderung der Schallemission| Dieses Merkblatt enthält nützliche Angaben für Brückenbauvorhaben, insbesondere unter Berücksichtigung Verkehrsanforderungen, um nicht nur den Instandhaltungsaufwand der Brücke selbst, sondern vor Allem die Wartung des auf der Brücke und ihren Enden verlegten Gleises möglichst gering zu halten. Ferner wird auch der Notwendigkeit der Minderung der durch Lärm entstehenden Belästigung Rechnung getragen.   Das Merkblatt empfiehlt die Beachtung der durch die Schienen übertragenen Längskräfte, die durch Temperaturänderungen oder Brems- bzw. Anfahrlasten der Züge entstehen können. Diese Kräfte werden durch das Gleis und dem hinter den Brückenenden liegenden Planum, aber auch durch das Bauwerk selbst, d.h. dessen Unterbauten, aufgenommen.   Ferner wird angegeben, welche Maßnahmen für die Schotterdicke unter den Schwellen und die Einfassung des Schotterbettes am Überbau zu treffen sind.   Die Anlagen enthalten Beispiele für Schottertröge auf Stahl- und Betonbrücken einschl. der empfohlenen Abmessungen

Doporučujeme:

Aktualizace zákonů

Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.