Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
IT service management - A practical guide
Přeložit název
NORMA vydána dne 28.11.2019
Označení normy: ISO/IEC 20000-HBK-ed.1.0
Datum vydání normy: 28.11.2019
Kód zboží: NS-1096482
Počet stran: 84
Přibližná hmotnost: 283 g (0.62 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy ISO
Service businesses exist to supply their customers with intangible benefits such as providing amenities, facilities, or advice. Perhaps to an even greater extent than physical goods, success in the service sector means understanding and meeting your customers’ expectations. But, in a fast-paced, digital world, these expecta-tions constantly change. ISO has created a practical guide on how to manage services in today’s dynamic service environment using ISO/IEC 20000-1:2018. Additionally, it also describes how to incorporate popular management methods (such as Agile, Lean or DevOps), service management frameworks and methodologies (ITIL®, COBIT®, CMMI-SVC®), and additional standards (ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 31000) into the IT service management system.
Poslední aktualizace: 18.12.2025 (Počet položek: 2 252 678)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.