Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Market, opinion and social research, including insights and data analytics — Vocabulary and service requirements
Přeložit název
NORMA vydána dne 11.2.2019
Označení normy: ISO 20252:2019-ed.3.0
Datum vydání normy: 11.2.2019
Kód zboží: NS-938092
Počet stran: 66
Přibližná hmotnost: 198 g (0.44 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy ISO
Description / Abstract: This document establishes terms, definitions and service requirements for service providers conducting market, opinion and social research, including insights and data analytics (hereinafter referred to as "service providers"). Non-market research activities, such as direct marketing, are outside the scope of this document.
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 21.12.2025 (Počet položek: 2 252 887)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.