Norma ISO 10845-5:2011 13.1.2011 náhled

ISO 10845-5:2011

Construction procurement — Part 5: Participation of targeted enterprises in contracts

Automaticky přeložený název:

Stavební zakázky - Část 5: Účast cílových podnicích ve smlouvách



NORMA vydána dne 13.1.2011


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena5611.40 bez DPH
5 611.40

Informace o normě:

Označení normy: ISO 10845-5:2011
Datum vydání normy: 13.1.2011
Kód zboží: NS-422533
Počet stran: 48
Přibližná hmotnost: 144 g (0.32 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
Kategorie: Technické normy ISO

Kategorie - podobné normy:

Smluvní hlediska stavebnictví

Anotace textu normy ISO 10845-5:2011 :

Description / Abstract: ISO 10845-5:2011 establishes a key performance indicator, in the form of a contract participation goal (CPG), relating to the engagement of targeted enterprises on a contract for the provision of goods, services or engineering and construction works. A CPG may be used to measure the outcomes of a contract in relation to the engagement of targeted enterprises or to establish a target level of performance for the contractor to achieve or exceed in the performance of a contract. ISO 10845-5:2011 sets out the methods by which the key performance indicator is measured, quantified and verified in the performance of the contract in respect to two different targeting strategies: targeting strategy A and targeting strategy B.

Doporučujeme:

EviZak - všechny zákony včetně jejich evidence na jednom místě

Poskytování aktuálních informací o legislativních předpisech vyhlášených ve Sbírce zákonů od roku 1945.
Aktualizace 2x v měsíci !

Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.