Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management—Customer satisfaction—Guidelines for complaints handling in organizations
Přeložit název
NORMA vydána dne 7.5.2008
Označení normy: GB/T 19012-2008
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 7.5.2008
Kód zboží: NS-872643
Země: Čínská technická norma
Kategorie: Technické normy GB
Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.
Poslední aktualizace: 27.09.2024 (Počet položek: 2 350 600)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.