Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring.
Automaticky přeložený název:
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.
NORMA vydána dne 1.4.2014
Označení normy: E DIN ISO 10004:2014-04
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.4.2014
Kód zboží: NS-304728
Počet stran: 41
Přibližná hmotnost: 123 g (0.27 liber)
Země: Německá technická norma (Návrh)
Kategorie: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden zur Überwachung und Messung.
Poslední aktualizace: 09.01.2025 (Počet položek: 2 218 396)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.