Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring.
Automaticky přeložený název:
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.
NORMA vydána dne 1.11.2011
Označení normy: DIN ISO/TS 10004:2011-11
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.11.2011
Kód zboží: NS-250147
Počet stran: 87
Přibližná hmotnost: 292 g (0.64 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden zur Überwachung und Messung der Kundenzufriedenheit.
Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.
Poslední aktualizace: 15.05.2024 (Počet položek: 2 898 636)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.