Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring.
Automaticky přeložený název:
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření.
NORMA vydána dne 1.11.2011
Označení normy: DIN ISO/TS 10004:2011-11
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.11.2011
Kód zboží: NS-250147
Počet stran: 87
Přibližná hmotnost: 292 g (0.64 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden zur Überwachung und Messung der Kundenzufriedenheit.
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 09.01.2025 (Počet položek: 2 218 396)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.