Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations.
Automaticky přeložený název:
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace.
NORMA vydána dne 1.7.2008
Označení normy: DIN ISO 10003:2008-07
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.7.2008
Kód zboží: NS-250255
Počet stran: 61
Přibližná hmotnost: 183 g (0.40 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen.
Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 09.01.2025 (Počet položek: 2 218 396)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.