Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.
Automaticky přeložený název:
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.
NORMA vydána dne 1.5.2010
Označení normy: DIN ISO 10002:2010-05
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.5.2010
Kód zboží: NS-250254
Počet stran: 72
Přibližná hmotnost: 216 g (0.48 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN
Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Behandlung von Reklamationen in Organisationen.
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 09.01.2025 (Počet položek: 2 218 396)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.