NEPLATNÁ DIN ISO 10002:2010-05 1.5.2010 náhled

DIN ISO 10002:2010-05

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.

Automaticky přeložený název:

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.



NORMA vydána dne 1.5.2010


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena3 665.50 bez DPH
3 665.50

Informace o normě:

Označení normy: DIN ISO 10002:2010-05
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.5.2010
Kód zboží: NS-250254
Počet stran: 72
Přibližná hmotnost: 216 g (0.48 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN

Anotace textu normy DIN ISO 10002:2010-05 :

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für die Behandlung von Reklamationen in Organisationen.

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.