Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Postal services - Quality of service - Complaints handling principles.
Automaticky přeložený název:
Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností.
NORMA vydána dne 1.4.2009
Označení normy: DIN EN 14012:2009-04
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.4.2009
Kód zboží: NS-225246
Počet stran: 50
Přibližná hmotnost: 150 g (0.33 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN
Postalische Dienstleistungen - Dienstqualität - Grundsätze der Bearbeitung von Beschwerden.
Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 02.06.2025 (Počet položek: 2 203 752)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.