Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Postal services - Quality of service - Complaints handling principles.
Automaticky přeložený název:
Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností.
NORMA vydána dne 1.4.2009
Označení normy: DIN EN 14012:2009-04
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.4.2009
Kód zboží: NS-225246
Počet stran: 50
Přibližná hmotnost: 150 g (0.33 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN
Postalische Dienstleistungen - Dienstqualität - Grundsätze der Bearbeitung von Beschwerden.
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 16.12.2025 (Počet položek: 2 252 193)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.