NEPLATNÁ DIN EN 14012:2009-04 1.4.2009 náhled

DIN EN 14012:2009-04

Postal services - Quality of service - Complaints handling principles.

Automaticky přeložený název:

Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností.



NORMA vydána dne 1.4.2009


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena3871.50 bez DPH
3 871.50

Informace o normě:

Označení normy: DIN EN 14012:2009-04
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.4.2009
Kód zboží: NS-225246
Počet stran: 50
Přibližná hmotnost: 150 g (0.33 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN

Anotace textu normy DIN EN 14012:2009-04 :

Postalische Dienstleistungen - Dienstqualität - Grundsätze der Bearbeitung von Beschwerden.

Doporučujeme:

Aktualizace zákonů

Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.