Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Návod pro transakce elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.1.2023
Označení normy: ČSN ISO 10008
Třídící znak: 010343
Katalogové číslo: 515969
Datum vydání normy: 1.1.2023
Kód zboží: NS-1098018
Počet stran: 44
Přibližná hmotnost: 132 g (0.29 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
Tento dokument poskytuje návod pro plánování, navrhování, vývoj, zavádění, udržování a zlepšování efektivního a účinného systému transakcí elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem (B2C ECT) v rámci organizace.
Dokument je použitelný pro jakoukoli organizaci, která se zabývá nebo plánuje zapojit se do B2C ECT, bez ohledu na velikost, typ a činnost. Tento dokument se zaměřuje na organizace, které přímo nabízejí a poskytují produkty a služby spotřebitelům.
Tento dokument si klade za cíl umožnit organizacím vytvořit spravedlivý, efektivní, účinný, transparentní a bezpečný systém B2C ECT, aby se zvýšila důvěra spotřebitelů v B2C ECT a vzrostla spokojenost spotřebitelů. Je zaměřen na B2C ECT týkající se spotřebitelů jako podmnožiny zákazníků.
Návod uvedený v tomto dokumentu může doplňovat systém managementu kvality organizace
Poslední aktualizace: 27.03.2025 (Počet položek: 2 197 923)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.