Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.2.2019
Označení normy: ČSN ISO 10004
Třídící znak: 010342
Katalogové číslo: 506791
Datum vydání normy: 1.2.2019
Kód zboží: NS-935673
Počet stran: 48
Přibližná hmotnost: 144 g (0.32 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction.
This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization.
NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 19.12.2024 (Počet položek: 2 216 019)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.