Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.2.2019
Označení normy: ČSN ISO 10003
Třídící znak: 010341
Katalogové číslo: 506790
Datum vydání normy: 1.2.2019
Kód zboží: NS-935672
Počet stran: 48
Přibližná hmotnost: 144 g (0.32 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
This document gives guidelines for an organization to plan, design, develop, operate, maintain and improve an effective and efficient dispute-resolution process for complaints that have not been resolved by the organization.
This document is applicable to:
- This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides, and deals with:
This document is particularly aimed at dispute resolution between an organization and
- individuals purchasing or using products and services for personal or household purposes, or
- small businesses.
This document does not apply to the resolution of other types of disputes, such as employment disputes. It does not apply to complaints handling within an organization
Poslední aktualizace: 04.02.2025 (Počet položek: 2 223 548)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.