Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.
NORMA vydána dne 1.4.2005
Označení normy: ČSN ISO 10002
Třídící znak: 010339
Katalogové číslo: 72504
Datum vydání normy: 1.4.2005
Počet stran: 40
Přibližná hmotnost: 120 g (0.26 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
Tato mezinárodní norma podává návod na proces vyřizování stížností, týkajících se produktů organizace, včetně plánování, návrhu, provozu, údržby a zlepšování. Popsaný proces vyřizování stížností je vhodný k tomu, aby byl používán jako jeden z procesů systému managementu jakosti.
Oprava vydána dne 1.9.2009
Vybrané provedení:1.11.2003
NEPLATNÁ
1.1.2005
1.9.2003
1.6.2005
NEPLATNÁ
1.12.1997
NEPLATNÁ
1.1.1997
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 22.04.2018 (Počet položek: 2 023 298)
© Copyright 2018 NORMSERVIS s.r.o.