ČSN ISO 10002 (010339)

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.



NORMA vydána dne 1.4.2005


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena394.90 bez DPH
394.90

Informace o normě:

Označení normy: ČSN ISO 10002
Třídící znak: 010339
Katalogové číslo: 72504
Datum vydání normy: 1.4.2005
Kód zboží: NS-177075
Počet stran: 40
Přibližná hmotnost: 120 g (0.26 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN

Kategorie - podobné normy:

Řízení jakosti a zabezpečování jakosti

Anotace textu normy ČSN ISO 10002 (010339):

Tato mezinárodní norma podává návod na proces vyřizování stížností, týkajících se produktů organizace, včetně plánování, návrhu, provozu, údržby a zlepšování. Popsaný proces vyřizování stížností je vhodný k tomu, aby byl používán jako jeden z procesů systému managementu jakosti.

K této normě náleží tyto opravy:

ČSN ISO 10002:2005/Oprava1 (010339) Oprava

Oprava vydána dne 1.9.2009

Vybrané provedení:
Česky -
Tištěné (26.40 CZK)


Zobrazit všechny technické informace
26.40


SKLADEM

Odebírejte informace o nově vydaných normách ZDARMA:

Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací / Rozumím


Seminář 2018 - EviNor
X

Praktické ukázky programu EviNor, aktualizace a řízení norem. Tři termíny, dvě místa.

Vyberte si místo:
Ostrava Hamry n. S.