ČSN ISO 10002 (010339)

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích.



NORMA vydána dne 1.4.2005


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena359.00 bez DPH
359.00

Informace o normě:

Označení normy: ČSN ISO 10002
Třídící znak: 010339
Katalogové číslo: 72504
Datum vydání normy: 1.4.2005
Počet stran: 40
Přibližná hmotnost: 120 g (0.26 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN

Kategorie - podobné normy:

Řízení jakosti a zabezpečování jakosti

Anotace textu normy ČSN ISO 10002 (010339):

Tato mezinárodní norma podává návod na proces vyřizování stížností, týkajících se produktů organizace, včetně plánování, návrhu, provozu, údržby a zlepšování. Popsaný proces vyřizování stížností je vhodný k tomu, aby byl používán jako jeden z procesů systému managementu jakosti.

K této normě náleží tyto opravy:

ČSN ISO 10002:2005/Oprava1 (010339) Oprava

Oprava vydána dne 1.9.2009

Vybrané provedení:
Česky -
Tištěné (24.00 CZK)


Zobrazit všechny technické informace
24.00


SKLADEM

Doporučujeme:

Aktualizace zákonů

Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací / Rozumím