Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.2.2019
Označení normy: ČSN ISO 10002
Třídící znak: 010339
Katalogové číslo: 506789
Datum vydání normy: 1.2.2019
Kód zboží: NS-935671
Počet stran: 44
Přibližná hmotnost: 132 g (0.29 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
This document gives guidelines for the process of complaints handling related to products and services within an organization, including planning, design, development, operation, maintenance and improvement. The complaints-handling process described is suitable for use as one of the processes of an overall quality management system.
NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.
This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. It is also intended for use by organizations in all sectors. Annex B provides guidance specifically for small businesses.
This document addresses the following aspects of complaints handling:
This document does not apply to disputes referred for resolution outside the organization or for employment-related disputes
Poskytování aktuálních informací o legislativních předpisech vyhlášených ve Sbírce zákonů od roku 1945.
Aktualizace 2x v měsíci !
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 19.12.2024 (Počet položek: 2 216 019)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.