Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center (Norma k přímému použití jako ČSN).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.3.2018
Označení normy: ČSN EN ISO 18295-2
Třídící znak: 761802
Katalogové číslo: 503779
Datum vydání normy: 1.3.2018
Kód zboží: NS-808941
Počet stran: 20
Přibližná hmotnost: 60 g (0.13 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
This document specifies requirements for organizations using the services of customer contact centres (CCC). It aims to ensure that customer expectations are consistently met through the provision and management of appropriate arrangements with CCCs meeting the requirements of ISO 18295-1.
This document is applicable to clients using CCCs of all sizes, across all sectors including in-house (captive) centres and outsourced (third party operator) centres, across multiple contact channels, including voice and non-voice media
Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.
Poslední aktualizace: 07.11.2024 (Počet položek: 2 209 910)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.