ČSN EN ISO 18295-2 (761802)

Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center (Norma k přímému použití jako ČSN).

Přeložit název

NORMA vydána dne 1.3.2018


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena202.40 bez DPH
202.40

Informace o normě:

Označení normy: ČSN EN ISO 18295-2
Třídící znak: 761802
Katalogové číslo: 503779
Datum vydání normy: 1.3.2018
Kód zboží: NS-808941
Počet stran: 20
Přibližná hmotnost: 60 g (0.13 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN

Kategorie - podobné normy:

Služby pro spotřebitele

Anotace textu normy ČSN EN ISO 18295-2 (761802):

This document specifies requirements for organizations using the services of customer contact centres (CCC). It aims to ensure that customer expectations are consistently met through the provision and management of appropriate arrangements with CCCs meeting the requirements of ISO 18295-1. This document is applicable to clients using CCCs of all sizes, across all sectors including in-house (captive) centres and outsourced (third party operator) centres, across multiple contact channels, including voice and non-voice media

Odebírejte informace o nově vydaných normách ZDARMA:

Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací / Rozumím