ČSN EN ISO 18295-1 (761802)

Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra (Norma k přímému použití jako ČSN).

Přeložit název

NORMA vydána dne 1.3.2018


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena350.00 bez DPH
350.00

Informace o normě:

Označení normy: ČSN EN ISO 18295-1
Třídící znak: 761802
Katalogové číslo: 503778
Datum vydání normy: 1.3.2018
Kód zboží: NS-808940
Počet stran: 32
Přibližná hmotnost: 96 g (0.21 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN

Kategorie - podobné normy:

Služby pro spotřebitele

Anotace textu normy ČSN EN ISO 18295-1 (761802):

This document specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs. This document is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required

Odebírejte informace o nově vydaných normách ZDARMA:

Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.