Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra (Norma k přímému použití jako ČSN).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.3.2018
Označení normy: ČSN EN ISO 18295-1
Třídící znak: 761802
Katalogové číslo: 503778
Datum vydání normy: 1.3.2018
Kód zboží: NS-808940
Počet stran: 32
Přibližná hmotnost: 96 g (0.21 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
This document specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs.
This document is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required
Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 14.01.2025 (Počet položek: 2 219 679)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.