Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Senzorická analýza - Metodologie - Obecný návod pro provádění hédonických spotřebitelských testů v kontrolovaném prostředí (Norma k přímému použití jako ČSN).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.12.2017
Označení normy: ČSN EN ISO 11136
Třídící znak: 560697
Katalogové číslo: 503379
Datum vydání normy: 1.12.2017
Kód zboží: NS-802299
Počet stran: 60
Přibližná hmotnost: 180 g (0.40 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
This International Standard describes approaches for measuring, within a controlled area, the degree to which consumers like or relatively like products.
It uses tests based on collecting consumers´ responses to questions, generally on paper or via a keyboard or a touch screen. Tests of a behavioural nature (such as recording quantities consumed ad libitum by the consumers) do not fall within the scope of this International Standard.
The hedonic tests dealt with in this International Standard, can be used as a contribution to the following:
The methods are effective for determining
- whether or not, a perceptible preference exists (difference in degree of liking), or
- whether or not, no perceptible preference (paired similarity test) exists
Změna vydána dne 1.3.2021
Vybrané provedení:Poslední aktualizace: 19.12.2024 (Počet položek: 2 216 019)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.