Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Integrace aplikací v energetických společnostech - Systémová rozhraní pro řízení dodávky elektrické energie - Část 8: Rozhraní pro zákaznické operace (Norma k přímému použití jako ČSN).
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.7.2016
Označení normy: ČSN EN 61968-8
Třídící znak: 334900
Katalogové číslo: 98619
Datum vydání normy: 1.7.2016
Kód zboží: NS-641527
Počet stran: 68
Přibližná hmotnost: 204 g (0.45 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
This part of IEC 61968 specifies the information content of a set of message types that can be used to support many of the business functions related to customer support. Typical uses of the message types include service request, customer agreement, and trouble management.
The purpose of this part of IEC 61968 is to define a standard for the integration of customer support (CS), which would include customer service, trouble management and point of sale related components integrated with other systems and business functions within the scope of IEC 61968. The scope of this standard is the exchange of information between a customer support system and other systems within the utility enterpris
Poslední aktualizace: 02.01.2025 (Počet položek: 2 218 400)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.