Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody.
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.11.2022
Označení normy: ČSN EN 16185-2+A1
Třídící znak: 284022
Katalogové číslo: 515924
Datum vydání normy: 1.11.2022
Kód zboží: NS-1088244
Počet stran: 56
Přibližná hmotnost: 168 g (0.37 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
A1
Dokument stanovuje zkušební metody a kritéria přejímky brzdového systému pro použití na vlacích se spalovacími a elektrickými motory, které jsou v dokumentu označené jako EMU/DMU, provozovaných na síti tratí evropského konvenčního železničního systému. Dokument platí pro všechna vozidla nové konstrukce vlaků se spalovacími a elektrickými motory a všechny EMU/DMU po generální opravě, pokud tato oprava zahrnuje rekonstrukci nebo rozsáhlou úpravu brzdového systému vozidel. Dokument nepokrývá vlaky tažené lokomotivami, specifikované v EN 14198, kolejová vozidla hromadné dopravy, specifikovaná v EN 13452 (soubor) a vysokorychlostní vlaky provozované s rychlostí vyšší než 200 km/h, specifikované v EN 15734-1, a na jejich zkoušky specifikované v EN 15734-2. Požadavky na funkční zkoušky uvedené v této evropské normě vycházejí z předpokladu, že vozidla jsou vybavena brzdovým systém s architekturou definovanou v EN 16185-1. Brzdicí účinek zjištěný zkouškami definovanými v této evropské normě lze využít při posuzování shody s požadovaným brzdicím účinkem definovaným v EN 16185-1
Poslední aktualizace: 02.01.2025 (Počet položek: 2 218 400)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.