Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností.
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.3.2020
Označení normy: ČSN EN 14012
Třídící znak: 760202
Katalogové číslo: 509862
Datum vydání normy: 1.3.2020
Kód zboží: NS-984651
Počet stran: 52
Přibližná hmotnost: 156 g (0.34 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
Tato norma stanovuje zásady vyřizování stížností týkající se vnitrostátních a mezinárodních poštovních služeb. Používá se pro národní i přeshraniční služby. Věnuje se pozornost vyřizování stížností v situacích s více operátory. Norma rovněž uvádí návod na postupy odškodnění a náhradového řízení. Normu lze použít pro všechny typy poštovní služby, pro univerzální i neuniverzální službu, a mohou jej využívat všechny typy poštovních organizací. Definuje různé typy stížností a zavádí metodiku pro vyřizování stížností za účelem zlepšování služby poskytované poštovním uživatelům včetně osob se zdravotními postiženími a starších osob. Rovněž uvádí návod na procesy vyřizování stížností, které mají být zaváděny poskytovateli poštovních služeb pro zlepšování kvality služby
Chcete mít jistotu o platnosti užívaných předpisů?
Nabízíme Vám řešení, abyste mohli používat stále platné (aktuální) legislativní předpisy.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 10.05.2025 (Počet položek: 2 198 913)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.