Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností.
Přeložit název
NORMA vydána dne 1.3.2020
Označení normy: ČSN EN 14012
Třídící znak: 760202
Katalogové číslo: 509862
Datum vydání normy: 1.3.2020
Kód zboží: NS-984651
Počet stran: 52
Přibližná hmotnost: 156 g (0.34 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN
Tato norma stanovuje zásady vyřizování stížností týkající se vnitrostátních a mezinárodních poštovních služeb. Používá se pro národní i přeshraniční služby. Věnuje se pozornost vyřizování stížností v situacích s více operátory. Norma rovněž uvádí návod na postupy odškodnění a náhradového řízení. Normu lze použít pro všechny typy poštovní služby, pro univerzální i neuniverzální službu, a mohou jej využívat všechny typy poštovních organizací. Definuje různé typy stížností a zavádí metodiku pro vyřizování stížností za účelem zlepšování služby poskytované poštovním uživatelům včetně osob se zdravotními postiženími a starších osob. Rovněž uvádí návod na procesy vyřizování stížností, které mají být zaváděny poskytovateli poštovních služeb pro zlepšování kvality služby
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 25.04.2024 (Počet položek: 2 896 007)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.