NORMSERVIS s.r.o.

ČSN ISO 10008 (010343)

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Návod pro transakce elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem. (Norma přebírající anglický originál, vlastní text je součástí výtisku).

NORMA vydána dne 1.1.2023

Anglicky (v českém jazyce pouze titulní strana) -
Tištěné (434.00 CZK)

Informace o normě:

Označení normy: ČSN ISO 10008
Třídící znak: 010343
Katalogové číslo: 515969
Datum vydání normy: 1.1.2023
Počet stran: 44
Přibližná hmotnost: 132 g (0.29 liber)
Země: Česká technická norma
Kategorie: Technické normy ČSN

Anotace textu normy ČSN ISO 10008 (010343):

Tento dokument poskytuje návod pro plánování, navrhování, vývoj, zavádění, udržování a zlepšování efektivního a účinného systému transakcí elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem (B2C ECT) v rámci organizace.
Dokument je použitelný pro jakoukoli organizaci, která se zabývá nebo plánuje zapojit se do B2C ECT, bez ohledu na velikost, typ a činnost. Tento dokument se zaměřuje na organizace, které přímo nabízejí a poskytují produkty a služby spotřebitelům.
Tento dokument si klade za cíl umožnit organizacím vytvořit spravedlivý, efektivní, účinný, transparentní a bezpečný systém B2C ECT, aby se zvýšila důvěra spotřebitelů v B2C ECT a vzrostla spokojenost spotřebitelů. Je zaměřen na B2C ECT týkající se spotřebitelů jako podmnožiny zákazníků.
Návod uvedený v tomto dokumentu může doplňovat systém managementu kvality organizace