NORMSERVIS s.r.o.

ČSN EN 50617-1 (333506)

Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 1: Kolejové obvody.

NORMA vydána dne 1.2.2017

Česky -
Tištěné (593.00 CZK)

The information about the standard:

Designation standards: ČSN EN 50617-1
Classification mark: 333506
Catalog number: 501006
Publication date standards: 1.2.2017
The number of pages: 76
Approximate weight : 228 g (0.50 lbs)
Country: Czech technical standard
Kategorie: Technické normy ČSN

Annotation of standard text ČSN EN 50617-1 (333506):

Tato evropská norma stanovuje v rámci interoperability technické parametry kolejových obvodů souvisejících s mezemi vyzařovaných rušivých proudů RST, které jsou definovány prostřednictvím Frekvenčního managementu. Meze pro kompatibilitu mezi kolejovými vozidly a kolejovými obvody, které jsou v současné době touto normou navrhovány, zahrnují opatření pro známé rušivé jevy, jež jsou spojeny s trakčním napájením a souvisejícími ochranami (přepětí, zkratové proudy, základní přechodné jevy, jako jsou proudové špičky a přerušení napájení). Tyto účinky jsou hodnoceny pomocí modelovacích nástrojů, které byly v minulosti verifikovány v rámci evropského výzkumného projektu RAILCOM. Norma je určena k použití pro posuzování shody zařízení kolejových obvodů a jiných systémů detekování vlaků, které využívají kolejnice jako součást principů detekování, v rámci evropské směrnice o interoperabilitě transevropského železničního systému a souvisejících technických specifikací pro zajištění interoperability týkající se řízení a zabezpečení traťových subsystémů. Popisuje technické parametry, které je nutné posoudit k dosažení kompatibility kolejového obvodu s mezemi vyzařování stanovenými Frekvenčním managementem pro kolejová vozidla. Každý parametr je definovaný krátkým popisem, definicí požadavků, vztahem k dalším normám a je-li to nezbytné, postupem prokazujícím jeho splnění. Přehled jednotlivých parametrů z hlediska bezpečnosti, v kontextu s touto evropskou normou, je uveden v samostatné tabulce. Meze odolnosti kolejových obvodů provozovaných na neinteroperabilních tratích nebo na interoperabilních tratích vybudovaných před datem vydání tohoto dokumentu nejsou v této normě definovány a jsou za ně zodpovědní jednotliví správci infrastruktury, NSA a/nebo dodavatelé systémů detekování vlaku. V tomto případě jsou meze kompatibility uveřejněny obvykle v předpisech infrastruktury a/nebo notifikovaných vnitrostátních předpisech. Platí pro kolejové obvody instalované na všech elektrizovaných i neelektrizovaných tratích. Nicméně u kolejových obvodů určených pouze k instalaci na neelektrizovaných tratích mohou být aplikovány jen některé parametry