Norma ISO 10004:2012 14.9.2012 náhled

ISO 10004:2012

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring

Automaticky přeložený název:

Řízení kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro kontrolu a měření



NORMA vydána dne 14.9.2012


DostupnostVyprodáno
CenaNA DOTAZ bez DPH
NA DOTAZ

Informace o normě:

Označení normy: ISO 10004:2012
Datum vydání normy: 14.9.2012
Kód zboží: NS-421488
Počet stran: 32
Přibližná hmotnost: 96 g (0.21 liber)
Země: Mezinárodní technická norma

Kategorie - podobné normy:

Řízení jakosti a zabezpečování jakosti

Anotace textu normy ISO 10004:2012 :

ISO 10004:2012 provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. ISO 10004:2012 is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of ISO 10004:2012 is on customers external to the organization.

Doporučujeme:

Aktualizace technických norem

Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.

Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.