Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring
Automaticky přeložený název:
Řízení kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro kontrolu a měření
NORMA vydána dne 14.9.2012
Dostupnost | Vyprodáno |
Cena | NA DOTAZ bez DPH |
NA DOTAZ |
Označení normy: ISO 10004:2012
Datum vydání normy: 14.9.2012
Kód zboží: NS-421488
Počet stran: 32
Přibližná hmotnost: 96 g (0.21 liber)
Země: Mezinárodní technická norma
ISO 10004:2012 provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. ISO 10004:2012 is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of ISO 10004:2012 is on customers external to the organization.
Chcete mít jistotu, že používáte pouze platné technické normy?
Nabízíme Vám řešení, které Vám zajistí měsíční přehled o aktuálnosti norem, které používáte.
Chcete vědět více informací? Podívejte se na tuto stránku.
Poslední aktualizace: 17.04.2024 (Počet položek: 2 859 866)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.