Publikace  Statistické metody řízení jakosti + CD s příklady - 1. vydání 1.1.2007 náhled

Statistické metody řízení jakosti + CD s příklady - 1. vydání

Statistické metody řízení jakosti + CD s příklady - 1. vydání



PUBLIKACE vydána dne 1.1.2007


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena690.00 bez DPH
690.00

Informace o produktu:

Označení: Statistické metody řízení jakosti + CD s příklady - 1. vydání
Přibližná hmotnost: 1050 g (2.31 liber)
Poznámka: Tisk+CD-ROM
Datum vydání: 1.1.2007
Země: Česká publikace
Kategorie: Kvalita

Anotace textu normy :

Tato publikace poskytuje ucelený obraz o možnostech využití statistických nástrojů ve všech základních oblastech managementu jakosti včetně přístupů a metod popsaných v technických normách, především z oblasti aplikované statistiky a spolehlivosti. Cílem je seznámit širší odbornou veřejnost se statistickými přístupy a nástroji nejen z hlediska metodického, ale i z hlediska výpočetní softwarové podpory s využitím Microsoft Excelu, který je přístupný ve většině podniků a organizací. Publikace má rozsah zhruba 400 stran a je doplněna CD, na kterém jsou rozšiřující texty a soubor příkladů ve formě šablon, usnadňujících statistické výpočty s podporou Microsoft Excel.

Je určena pro širší okruh pracovníků z oblasti řízení jakosti, zkušeben a laboratoří. Při její přípravě autoři využili zkušenosti ze vzdělávacích kurzů pořádaných ČSJ, ale i zkušenosti ze spolupráce na přípravě mezinárodních norem a z poskytnutých konzultací v podnicích nejrůznějšího zaměření. Metody, nástroje a systémy založené na statistickém přístupu a popsané v této publikaci lze a je třeba aplikovat v praxi v celé řadě oblastí.

Doporučujeme:




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.